.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۵۱ واحد اقامتی در رشت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است
فرماندار رشت با اشاره به آمادگی ۲۵۱ واحد اقامتی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در این شهرستان، گفت: ۷ مرکز برای راهنمایی و اطلاع رسانی به مسافران نیز راه اندازی شده است.
۲۵۱ واحد اقامتی در رشت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

شمال نیوز: میر شمس مؤمنی زاده  با بیان اینکه ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان رشت از ماه‌های گذشته تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی را انجام داده است، اظهار کرد: ۲۵۱ واحد اقامتی اعم از هتل، مهمان پذیر، مسافر کاشانه، مجتمع‌های اقامتی، اقامتگاه بوم گردی برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در شهرستان رشت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این تعداد واحد اقامتی با ۸۵۲ اتاق، ۲ هزار و ۲۶۴ تخت و ۲۵ هزار و ۳۰۵ صندلی در شهرستان رشت آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

فرماندار رشت در ادامه با بیان اینکه ۸۵ مدرسه با ۷۰۰ کلاس نیز برای اسکان مسافران اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در سه درجه یک، دو و سه آماده شده است، گفت: ۲۰ غرفه صنایع دستی و ۵ غرفه جمعیت هلال احمر و دستگاه‌های خدمات رسان و یک نماز خانه سیار برای خدمات رسانی به مسافران در نظر گرفته شده است.

وی یاد آورشد: ۷ مرکز اطلاع رسانی در مبادی ورودی شهرستان رشت برای راهنمایی مسافران و توزیع دفترچه راهنما و نقشه راه اندازی شده است.

مؤمنی زاده با بیان اینکه در شهرستان رشت برنامه‌های متنوعی برای سرگرمی همشهریان و مسافران تدارک دیده شده است، گفت: اجرای تئاتر خیابانی در پیاده راه فرهنگی رشت، اجرای موسیقی سنتی و آئین‌های بومی - محلی نظیر لافند بازی و عروس گولی در موزه میراث روستایی و برپایی نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی در پارک شهر، پیاده راه فرهنگی رشت، جاده رشت به انزلی و جاده رشت به فومن مهمترین این برنامه‌ها است.۱۰۵۸/مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.